h1

שיווק אחראי לילדים – של מי האחריות?

11/07/2011

האם האחריות על רווחתם של הילדים מוטלת על ההורים, המשווקים או משרדי הפרסום? ארבע נקודות מבט, מתוך כנס 'אחריות תאגידית ואחריות הורית' של מכון אדלר והמכללה למנהל.
מאת- שירלי קנטור שני
http://bit.ly/qRU9rN

3 תגובות

  1. פרסומת מעצם היותה כזו נועדה להעצים את המציאות למקום של פנטזיה.
    הפרסומת נועדה לעורר יצרים ולא בהכרח מחשבה (פרסומת שיווקית שבאה לקדם מוצר צריכה)
    מטרתה של הפרסומת לפנות לקהל היעד- במקרה זה הילדים, ולנצל את הצורך החברתי רגשי.
    כלומר , גם אני רוצה להיות "קול" כזה , אלוף בספורט",
    "גם אני רוצה להיות אמיץ כזה, גיבור ונועז".
    הילד הצופה בפרסומת משול לילד הצופה בסרט הרפתקאות לכל המשתמע מכך.
    והרי לא נמנע מילד לצפות בסרט הקולנוע הארי פוטר וסרטי גיבורי ילדים אחרים המעוררים בהם
    את הפנטזיה ומעשירים את עולם החלומות.
    פרסומת זו פונה גם ליצר התחרותי שבנו , מקום דרכו אנו מודדים את עצמינו וערכינו
    לכן, אין ספק כי להורים תפקיד מרכזי וחשוב בהעברת והדגשת מסרים וערכים נכונים, כך שמקור
    העצמתו של הילד יהיה ערכו מבית ויושפע במידה שאינה הרסנית ממסרים המגיעים מבחוץ.


  2. אני שמחה מכירה ומוקירה את האנשים (שירלי קאנטור וכל האחרים) שחושבים גדול, רחוק וחברתית. אני סמוכה ובטוחה שלכל אחד מאיתנו יש חלק ויכולת השפעה לגבי ההמשכיות של החיים (האחראיים) על הפלנטה הזו. חשוב שהבית יאמר את דברו, יתווך את המציאות, ייצור שיחות משמעותיות עם ילדים על כל נושא כולל השפעת הסרטים והפרסומות על עולמם הרגשי ועל החלטותיהם בחיים ועד האחריות שייטלו מובילי דעת קהל בחברות תאגידיות. אחדות המטרה, אחדות החשיבה (מבחינת האחריות) היא מצב של WIN WIN. לכל עומד בראש תאגיד יש גם ילדים ונכדים פרטיים. אנחנו המבוגרים האחראים קיבלנו את הפלנטה למשמורת זמנית. תפקידנו להעביר את "שרביט" הניהול על הפלנטה הלאה לצעירים שקולים, הגיוניים, יציבים, המסוגלים לקבל החלטות מחושבות, מושכלות, מדודות, חכמות ובמילה אחת אחראיות. העלאת הנושא לתודעה משמעותית וחשובה מעין כמוה. תודה לכל העוסקים במלאכה וכן יירבו המאמינים, התומכים והפועלים לקראת שינוי חברתי הולם ומיטיב שלוקח בחשבון את האינטרסים האישיים שלהם, של ילדיהם ושל צרכי החברה. עינת גבע, מנחה ומדריכה במסלול להכשרת אנשי מקצוע בתחום המשפחה ומנהלת המדיות החברתיות של המכון.


  3. שירלי שלום רב,
    בנוסף לאמור לעיל, צפיתי עכשיו בדיליי בהרצאה שנתת לפני שנה בנושא אחריות תאגידית. א. מזמינה אותך לעלות אותה לפייסבוק של מכון אדלר. היא אודנה אקטואלית חשובה ומשמעותית. תודה!
    ב. מודה לך על תרומה חשובה לבלוג.
    ג. אעביר אותה הלאה.

    בהזדמנות זו מזמינה אותך וקוראים נוספים שמעוניינים להיות איתי בקשר ולחשוב על אפשרויות נוספות של שיתופי פעולה. להשתמע,
    עינת גבע, מנהלת המדיות החברתיות של מכון אדלר. 09-7728149, 0523607603.



להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: